piątek, 27 lutego 2015

Ubranka dla dzieci ss15 - for baby boys

Zbliża się wiosna więc najwyższa pora przyjżeć się ubrankom dla dzieci. Jak na każdą zdrową na umyśle matkę przystało - bardziej interesuje mnie co będzie nosić moje dziecko, niż ja;).


Przedstawione kolekcje pochodzą z powszechnych sieciówek jak Reserved, H&M, Zara czy GAP. Niestety z Pepco nie było zdjęć, a tam też są czasem czadowe rzeczy dla dzieci:). Odnośnie butów zaszalałam, bo spojrzałam też na buciki Burberry czy Mrugały. Te ostatnie cenowo są troszkę droższe od przeciętnych (ok. 139 zł), ale jak zobaczycie - też się zakochacie. 
Propozycje dla dziewczynek już wkrótce. I o tym na co sama mam ochotę także.

Bluzy



1 bluza - H&M
2 bluza - Reserved
3 bluza - Reserved
4 bluza - ZARA
5 bluza - ZARA
6 bluza - ZARA
7 bluza - ZARA
8 bluza - Reserved
9 bluza - Reserved


T-shirt/ koszule






1 t-shirt - ZARA
2 t-shirt - Reserved
3 t-shirt - ZARA
4 t-shirt - H&M
5 t-shirt - H&M
6 t-shirt - Reserved
7 t-shirt - H&M
8 t-shirt - Reserved
9 t-shirt - Reserved
10 t-shirt - H&M
11 t-shirt - Reserved
12 t-shirt - ZARA
13 koszula - H&M

14 koszula - Reserved

Spodenki


1 spodenki - ZARA
2 spodenki - ZARA
3 spodenki - ZARA
4 spodenki - H&M
5 spodenki - ZARA
6 spodenki - H&M
7 spodenki - H&M
8 spodenki - H&M
9 spodenki - H&M

Kurtki/buty



1 kurtka  - ZARA
2 kurtka - ZARA
3 kurtka - ZARA
4 buty - ZARA


Buty



1 buty - Adidas
2 buty - Burberry
3 buty - Mrugała
4 buty - GAP
5 buty - Burberry
6 buty - Mrugała
7/8 buty - Mrugała
9 buty - Mrugała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz