środa, 8 kwietnia 2015

Będę mamą...again!

Tak, jestem ślepa. Tak, będę miała dziecko!:D


Z mężem chcieliśmy nie robić dużych przerw między dziećmi. Po bezpiecznej granicy cesarkowej wynoszącej ponad 1 rok przerwy stwierdziłam, że wolę jechać w maju na wakacje do Chorwacji, a potem pomyślimy. Ale Boże plany były silniejsze i zamiast wakacji w maju będziemy mieli pod koniec października już kolejnego maleńkiego Wyrzyka! 


O ciąży dowiedziałam się ok. 5 tyg. Zrobiłam 3 testy. Pierwsze 2 wyszły takie "ledwo ledwo". Więc po 3 dniach powtórzyłam i wtedy krecha już była krechą. Niebawem pojawiłam się u mojego ginekologa, który potwierdził. Po 3 tygodniach także:). W sumie to fajnie, bo lubię mojego pana prowadzącego ciążę, a teraz pewnie co 3/4 tyg. będę się z nim widywać. Niby facet a gaduła jakich mało!
 

Jestem w 11 tyg. ciąży i moje mdłości na szczęście minęły. Z ogromną pomocą przyszły mi w tym okresie mamy, u których spędziłam już ponad 4 tygodnie. Ich pomoc jest nieoceniona, a na dodatek troszczyły się nie tylko o Mikrusa, ale też o mnie. Wdzięczności nie ma końca.

Mikrusek kończy 2 latka 3 listopada, a ja pod koniec października mam termin porodu. Będzie miał prezent:). Na pytanie czy chce braciszka/siostrzyczkę odpowiada, że tak. Nagram go, żeby później nie było, że nie chciałem;).

Co do zachcianek to po prostu bardzo smakuje mi wszystko co kwaśne i słodkie (ale nie za bardzo). Muszę się też pilnować, aby jeść co ok 2/3 h, inaczej lekkie mdłości wracają.

Ogólnie dalej jestem w szoku, że tak szybko nam się udało i że już niebawem będę trzymać w rękach moją nową, maleńką kruszynę. Czy chłopczyk czy dziewczynka, byle było zdrowe. 

Swoją drogą teściowa mówi, że pierwsze dzieci robi się na próbę ale jak patrzy na Mikrusa to nie wierzy, aby udało się nam coś wspanialszego stworzyć:). Zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz